Reklamační řád

Něco se pokazilo a vy potřebujete zboží reklamovat?

Velmi nás to mrzí, proto je celý proces reklamace velmi jednoduchý. Přesně tak, abyste neřešili další potíže.

Stačí, když si vytisknete jednoduchý reklamační formulář, přidáte kopii faktury (daňového dokladu) a spolu se zbožím odešlete na adresu:

 

"REKLAMACE”

GX STORE 

Westfield Chodov

Roztylská 2321/19

148 00 Praha 11 - Chodov

 

Zboží, které reklamujete nám prosím zašlete očistěné a řádně zabalené, aby během přepravy nedošlo k jeho dalšímu poškození. Reklamovaný produkt posíláte na vlastní náklady a odpovědnost. Zvolte tedy bezpečný způsob dodání balíčku, např. využijte kurýrní službu anebo pošlete zásilku, kde je možnost potvrzení odeslání.

Balík neposílejte na dobírku. Taková zásilka nebude převzata!

Reklamaci vyřizujeme do 30 dnů, ale budeme se snažit o co nejrychlejší vyřízení. O výsledku reklamačního řízení vás budeme informovat emailem. Zákon stanovuje záruční lhůtu 24 měsíců, u zboží, které u nás zakoupíte, slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list. Reklamace se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Vaší povinností je uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamaci budeme posuzovat v souladu s pokyny stanovenými výrobcem zboží nebo jeho zástupcem.

Podrobnější informace k reklamaci naleznete v obchodních podmínkách.

Reklamace zboží zakoupeného v obchodě GX STORE ve Vaňkovka Brno přijímáme na adrese: 

GX STORE 

Westfield Chodov

Roztylská 2321/19

148 00 Praha 11 - Chodov

FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Vítejte na oficiálním e-shopu aldo pro Českou republiku. Bohužel, váš prohlížeč není kompatibilní s nejmodernějšími standardy a náš e-shop se nebude zobrazovat správně. Použijte prosím jiný prohlížeč.

Mozilla Firefox
Google Chrome

Děkujeme za pochopení.