Reklamační řád
Něco se pokazilo a vy potřebujete zboží reklamovat?
Velmi nás to mrzí, proto je celý proces reklamace velmi jednoduchý. Přesně tak, abyste neřešili další potíže.
Stačí, když si vytisknete jednoduchý reklamační formulář, přidáte kopii faktury (daňového dokladu) a spolu se zbožím odešlete na adresu:
"REKLAMACE”
GX STORE
Westfield Chodov
Roztylská 2321/19
148 00 Praha 11 - Chodov
Zboží, které reklamujete nám prosím zašlete očistěné a řádně zabalené, aby během přepravy nedošlo k jeho dalšímu poškození. Reklamovaný produkt posíláte na vlastní náklady a odpovědnost. Zvolte tedy bezpečný způsob dodání balíčku, např. využijte kurýrní službu anebo pošlete zásilku, kde je možnost potvrzení odeslání.
Balík neposílejte na dobírku. Taková zásilka nebude převzata!
Reklamaci vyřizujeme do 30 dnů, ale budeme se snažit o co nejrychlejší vyřízení. O výsledku reklamačního řízení vás budeme informovat emailem. Zákon stanovuje záruční lhůtu 24 měsíců, u zboží, které u nás zakoupíte, slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list. Reklamace se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Vaší povinností je uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamaci budeme posuzovat v souladu s pokyny stanovenými výrobcem zboží nebo jeho zástupcem.
Podrobnější informace k reklamaci naleznete v obchodních podmínkách.
Reklamace zboží zakoupeného v obchodě GX STORE ve Vaňkovka Brno přijímáme na adrese:
GX STORE
Westfield Chodov
Roztylská 2321/19
148 00 Praha 11 - Chodov