Vrácení
Jak postupovat, když vám zakoupené zboží nevyhovuje a chcete ho vrátit?
Zboží zakoupení na našem e-shopu je možné vrátit v zákonné lhůtě 14 kalendářních dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu. O průběhu vrácení zboží vás budeme informovat e-mailem. Vrácené zboží musí být čisté a nesmí jevit známky opotřebení. Podrobnější informace najdete v obchodních podmínkách.
Možnosti vrácení zboží:
1) Vrácení na prodejně ALDO shoes - ZDARMA
Zboží je možné vrátit na jedné z našich prodejen ALDO shoes. Zboží přineste v originálním obalu, se všemi etiketami od výrobce a s fakturou, případě s vyplněným formulářem pro vrácení. Na prodejně si můžete vybrat jiné zboží nebo Vám vrátíme peníze.
2) Vrácení prostřednictvím Zásilkovny - ZDARMA
Zboží, které chcete vrátit, zabalte jako balík a zašlete zpět v originálním obalu, se všemi etiketami od výrobce s vyplněným formulářem pro vrácení zboží (hlavně číslo účtu). Balíček doneste na kterékoliv podací místo ZÁSILKOVNY a sdělte jim kód pro vrácení: 90250518. O vše ostatní se postaráme za vás. Peníze vrátíme v zákonem stanovené lhůtě na číslo účtu, uvedené ve formuláři pro vrácení. V tomto případě není možná výměna zboží.
3) Vrácení na adresu skladu
Zboží, které chcete vrátit, zabalte jako balík a zašlete zpět v originálním obalu, se všemi etiketami od výrobce s vyplněným formulářem pro vrácení zboží (hlavně číslo účtu). Vrácené zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. V tomto případě není možná výměna zboží.
Zboží odešlete na adresu:
“VRATKA”
Aldoshoes.cz
Segro logistic park budova F, K Dálnici 1394
Hostivice, 253 01
(Zásilku nezasílejte na dobírku. Zásilka zaslaná na dobírku nebude převzata.)